You Are Here: Home - Fail-X , Misteri - Misteri! Eksperimen Philadelphia Merentas Masa (Bahagian 2)

Bersambung Dari Bahagian 1



Ketika eksperimen mula dijalankan, kelihatan suatu sinar kehijauan samar-samar Perlu diketahui, bahawa laporan dari orang yang selamat dari Segitiga Bermuda, mengatakan melihat kabut kehijauan. Peristiwa selanjutnya yang terjadi ialah seluruh kapal kemudian diselubungi kabut hijau dan akhirnya kapal bersama anak kapal hilang dari pandangan dan hanya garis permukaan laut kelihatan. Kapal itu kelihatan dan menghilang lagi., kelihatan dan menghilang lagi. Merentas masa dari Philadelphia, Pennsylvania, ke wilayah Norfolk, Virginia Jadi eksperimen itu dapat dijelaskan sesuai dengan teori Unified Field.

Menurut seorang bekas anak kapal pemusnah itu, eksperimen berjaya di lautan. Mereka telah berjaya mencipta "ruang waktu" berbentuk spiral. Ruang waktu itu mempunyai radius sampai seratus ela atau 91 meter dari pusat pancaran magnetik, yang ertinya setiap benda, manusia bila berada dalam radius itu akan lenyap dari pandangan, tetapi masih tidak dapat disentuh. Ketika kapal itu lenyap dari pemandangan, hanya lekukan kapal pada permukaan air yang tertindih oleh kapal itu kelihatan. Semakin diperkuatkan daya medan magnet, mengakibatkan manusia pun turut lenyap, dan untuk kelihatan semula, mereka perlu keluar dari medan magnet itu. Istilah pelenyapan itu kepada mereka disebut "sedang mencair"



Memang eksperimen itu kelihatan berjaya, tetapi memerlukan korban yang bukan sedikit Ada orang (anak kapal itu) yang akhirnya meninggal, ada beberapa lagi yang kehilangan ingatan Tetapi ada juga yang membawa kepada kebaikan Iaitu ada orang yang pancaindera keenamnya bertambah tajam Yang lucunya, beberapa orang masih mengalami kesan eksperimen itu, iaitu kadang kadang dengan sendirinya lenyap dan muncul lagi, baik di rumah atau bila di jalan / dimasyarakat boleh mengejutkan orang apabila melihatnya. Eksperimen Philadelpia ini sebenarnya sangat dirahsiakan Dengan eksperimen ini sekaligus merungkai sebab sebab kemalangan di Segitiga Bermuda dan pembuktian teori Einstein "Unified Field" ternyata benar.

 

Einstein sendiri belum pernah cuba, kerana ia telah meninggal dunia Teori ini entah sengaja atau tidak telah terbukti, sehingga para saintis tidak lagi meragui eksperimen ini mengingatkan kita pada piring terbang yang menghilang semasa terbang Inipun antara lain disebabkan adanya medan magnetik yang dipunyai dari piring terbang itu, dimana tidak membawa kesan apa-apa kepada anak kapal.

Video Part 4


Video Part 5



Ada pendapat yang mengatakan dimana eksperimen ini memang berlaku tetapi kemunculan semula krew-krew kapal dan pendedahan ekperimen philadelphia ini adalah propaganda barat. 
Wallahu'alam bissawab...


Tags: Fail-X , Misteri

2 ulasan

  1. amgreatz says:

    Update: BUKTI MESIN MERENTAS MASA TIDAK AKAN WUJUD
    sumber:http://aku-macjay.blogspot.com/2011/05/kajian-al-quran-mesin-merentas-masa.html

Catat Ulasan