You Are Here: Home - Semasa , UFO , Video - Makhluk Asing Ditemui Di Hutan Amazon


Gambar yang mana kononnya menunjukkan makhluk asing yang mengintai di Amazon telah dikemukakan sebagai bukti bahawa terdapat aktiviti yang luarbiasa di muka bumi.

Imej menunjukkan yang mana makhluk yang tidak dikenali berdiri dengan belakang melengkung beberapa kaki sahaja dari sesuatu yang tampak seperti bebola cahaya terapung di di belakang sekumpulan kanak-kanak, adalah jelas diambil dari rakaman video yang ditangkap oleh dua pelancong British yang melawat di rantau Mamaus, hutan hujan Brazil.

Satu makhluk yang tidak dikenali dilihat berdiri beberapa kaki dari bebola cahaya terapung (Barcroft)

Video itu diperolehi yang dicatatkan oleh penulis paranormal Mike Cohen, yang mengatakan kawasan itu dikenali untuk "aktiviti UFO yang kerap".

Beliau berkata: "Ini adalah rakaman yang sangat menarik yang sukar untuk disangkal. Ia datang dari kawasan yang dikenali sebagai mengalami aktiviti UFO yang kerap. Ia agak jelas bahawa makhluk asing berminat dalam rantau ini disebabkan oleh kepelbagaian biologikal. Kawasan ini juga fokus penyiasatan peringkat tinggi kerajaan Brazil yang dikenali sebagai Operasi Prato, di mana tentera telah dihantar untuk memantau dan mengesahkan kehadiran makhluk asing di rantau ini."

Rakaman ini telah direbut oleh penerbit Hollywood untuk digunakan dalam filem, menurut Encik Cohen.




Tags: Semasa , UFO , Video

8 ulasan

  1. nurmisnan says:

    Alien sebenarnya memang ada.. Di US mereka bekerjasama dgn mahkluk ini untuk xperimen.
    Namun tidak ramai yang tau..

  2. @nur misnan..boleh berkongi link di sini jika sesuai dengan artikel ini..

  3. admin says:

    follow blog ni jugak jomwayangku.blogspot.com

  4. Kadok says:

    Di US sekarang ini ada gesaan untuk Obama mengaku fail-fail classified,UFO,alien sebenarnya memang wujud dan bukannya rekaan

  5. @Toux| memang benar...byk perkara yang kita tidak tahu dan sengaja mereka tidak mahu kita tahu..mereka mahu kita terus hanyut dalam hiburan yang mereka ada-adakan..

  6. Anda sumua silap...alien tidak wujud..ia hanya propaganda sahaja...tidak percaye..??
    gi kat link nie...!!
    http://jigsclues.blogspot.com/2011/11/alien.html

  7. hoyahadis says:

    tak perlu pening2..rujuk je kat al-quran..jgn tertipu dgn helah org kafir yg suke mengada-adakan cerita.. kite kena percaye wujudnye makhluk ghaib yg Allah ciptakan seperti malaikat , iblis & syaitan dan jin..makhluk ghaib ini Allah bg kelebihan boleh menyerupai macam2 bentuk..
    Tuan-tuan, puan2 bole rujuk pada yg lbih brilmu.semoga kte semua terselamat dr penipuan org kafir..

  8. Tanpa Nama says:

    @hoyahadis...dah rujuk al-quran..
    jumpa ayat ni:

    Surah Al-Imran Juzuk 3 ayat 83.

    Patutkah sesudah (mengakui dan menerima perjanjian) itu, mereka mencari lain dari Agama Allah? Padahal kepada Nyalah tunduk taat sekalian makhluk yang ada di langit dan di bumi, sama ada dengan sukarela ataupun terpaksa, dan kepadaNya lah mereka dikembalikan.


    Firman Allah surah Ar-Ra’d Juzuk 13 ayat 15

    Dan kepada Allah jualah sekalian makhluk yang ada di langit dan di bumi tunduk menurut, sama ada dengan sukarela atau dengan terpaksa; dan (demikian juga) bayang-bayang mereka; pada waktu pagi dan petang.

    Al-Israa [44] "Langit yang tujuh dan bumi serta sekalian makhluk yang ada padanya, sentiasa mengucap tasbih bagi Allah dan tiada sesuatupun melainkan bertasbih dengan memujiNya; akan tetapi kamu tidak faham akan tasbih mereka. Sesungguhnya Dia adalah Maha Penyabar, lagi Maha Pengampun".

    makhluk tuhan yang wujud di muka bumi adalah umat manusia, kerana hanya manusia yang mempunyai akal dan fikiran. Bagaimana dengan Jin, iblis dan syaitan? sudah tentulah mereka juga makhluk Allah yang wujud di muka bumi ini walaupun tidak dapat dilihat dengan mata kasar manusia. Bagaimana dengan makhluk di langit? Sudah tentulah Jawapannya adalah para malaikat seperti Jibril dan Mikail.

    Jika diteliti “makhluk di langit” yang disebut didalam ayat ini sudah tentulah bukan para malaikat, kerana malaikat tidak pernah menyengutukan Allah dengan mencari agama lain selain dari agama Allah. pemahaman yang lebih luas menunjukkan bahawa ayat ini bukan sahaja ditujukan kepada Malaikat,manusia, jin, iblis dan syaitan, tetapi juga kepada makhluk Allah yang lain yang mendiami langit atau planet-planet lain selain dari bumi bahawa Allah maha berkuasa keatas mereka.

    wallahualam..

Catat Ulasan