You Are Here: Home - Pelik , Rekod Dunia , Terbesar - Wow! Lollipop Terbesar Di Dunia


Lollipop berat melebihi 3 tan metrik adalah coklat terbesar yang dibuat oleh Sees Candies, telah dipamerkan di Justin Herman Plaza di San Francisco, dimana pejalan kaki yang lalu di tempat berhampiran berasa kagum dengan saiz hidangan itu.

"Kami amat berbesar hati kerana telah mencipta versi yang lebih besar daripada gula-gula sebenar kegemaran kami," kata Ketua Pegawai Eksekutif syarikat Brad Kinstler.

"Pencapaian ini merupakan satu bukti luar biasa kepada sebuah pasukan pengeluaran kami, yang menghabiskan banyak masa mereka bentuk dan membina gula-gula yang terbesar di dunia ini dan Kami tidak sabar untuk memecahkan rekod gula-gula pada Hari Lollipop Negara kepada pelanggan-pelanggan kami di San Francisco," katanya lagi.

Walaubagaimanapun, orang ramai tidak dibenarkan untuk merasa gula-gula ini walaupun lollipop yang dihasilkan dengan ramuan yang sama yang terdapat dalam Sees Candies pada kebiasaannya, kerana ia akan dikitar semula selepas dipamerkan.

Pencapaian gula-gula ini telah disahkan oleh pengadil Rekod Dunia Guinness, Amanda Mochan dan ia mengalahkan gula-gula terbesar sebelumnya, yang diadakan oleh Ashrita Furman dengan berat 2955kg.


0 ulasan

Catat Ulasan