You Are Here: Home - Haiwan , Misteri , Video - Misteri! Gempar Raksasa Laut Dilihat Jelas


Berkait dengan artikel sebelum ini..raksasa laut


Rakaman hitam dan putih pada tahun 2009 adalah dengan cara tidak rasmi. Ianya diambil pada hari hujan dengan kamera goyah, yang membuat semua lebih mengelirukan.Tetapi anda boleh menyemak dari kesaksian orang-orang yang mengatakan bahawa mereka menyaksikan rupa makhluk dalam video di ini. 



Makhluk Alaska-kediaman telah dilabelkan "Cadborosaurus willsi," yang bermaksud "reptil" atau "cicak" dari Cadboro Bay, British Columbia, di mana ia pada asalnya dikesan abad yang lalu. Dipanggil "caddy" untuk singkatan, ia mempunyai leher panjang, kepala seperti kuda, matanya yang besar, dan lebam belakang yang melekat air, "menurut laporan di MSNBC.

Walaupun pita menangkap rakaman yang paling terkini, cerita-cerita dongeng makhluk di Pasifik Utara telah diedarkan selama 200 tahun. Pada tahun 1937, saintis berpendapat mereka mungkin telah mendedahkan bukti fizikal apabila apa yang dianggap sebagai ular laut yang ditemui di dalam perut ikan paus. Namun, makhluk adalah diklasifikasikan sebagai sebahagian daripada Cryptozoology, iaitu makhluk yang tidak diiktiraf secara rasmi oleh masyarakat saintifik.

Pada hari inisalah seorang yang benar-benar percaya Hillstrand Andy, seorang veteran rancangan realiti TV "Deadliest Catch," yang menjejaki makhluk dalam show baru, "Hillstranded." Laporan pelaut bahawa beliau nampak "besar, benda panjang yang berwarna putih bergerak di dalam air. Kami mengejar selama kira-kira 20 minit. Semburan keluar dari kepalanya. Pasti tidak yu ... saya belum pernah melihat apa-apa seperti itu sebelum ini. "



Tags: Haiwan , Misteri , Video

3 ulasan

  1. Unknown says:

    raksaksa yg penuh dgn misteri nih...benar atau palsu?

  2. Tanpa Nama says:

    pix ni sebijik dlm citer The Water Horse...pix palsu....

  3. @yastro tiada siapa yang ketahui kebenaranya..

    @anonymous pix tu gambar lama, tapi artikel ini hendak fokuskan video bukannya pix

Catat Ulasan