You Are Here: Home - Buat Duit , Clickbank , E-book - Buat Duit Online Mudah Yang Ramai Orang Kita Tidak Tahu - CLICKBANK

 

Anda nak tau tak? Clickbank ni ialah laman web pemprosesan bayaran secara online. Kalau tak silap, ada dalam 30 000 transaksi jual beli sehari. Kebanyakan produk-produk clickbank senang nak dijual! Produk-produk seperti e-book, software, video, audio, dan apa sahaja produk yang boleh di download dan access secara maya. Clickbank menyediakan sistem keselamatan pembayaran dan jaminan selama 60 hariuntuk semua produk. Dengan itu, serata dunia yakin berurusan dengan Clickbank.

Clickbank menyediakan sistem agen affiliate yang mampu menjana wang lumayan walaupun tiada produk sendiri. Setiap jualan produk Clikbank yang dihasilkan,  rata-rata menawarkan komisyen sehingga 75%. Oleh itu, amillah kesempatan ni dengan menjadi agen affiliate untuk mempromosi produk tertentu yang ada di clickbank.

Bagaimana nak bermula? Clickbank memberi 2 ruang samaada sebagi penjual atau agen affiliate. Sebagai penjual, sudah tentu memerlukan modal yang tinggi untuk menyediakan produk digital dan website jualan. Akan tetapi jika sebagai agen affiliate, hanya perlu mencari produk dan teruskan promosi. Mudah kan?


Jadi, rajin2la mencari maklumat tentang Clickbank, bagaimana nak bermula? apa keperluan yang perlu ada? bagaimana melakukan promosi dengan teknik yang betul dan berkesan?. Semua informasi berkenaan Clickbank boleh didapati secara percuma bila anda sertai forum buat duit. 
Contoh forum, http://www.wangcyber.com/forum/


Bagi yang ingin mendapatkan informasi yang lengkap tentang Clickbank, aku amat mengesyorkan panduan TeknikClickbank yang ditulis oleh Azian Bin Usman atau di internet lebih dikenali dengan panggilan Zyan. Setelah 2 tahun beliau menjana pendapatan melalui Clicbank, akhirnya beliau membuat keputusan menulis e-book ini berdasarkan pengalamannya. Beliau menjana pendapatan melaluinya secara konsisten dan beliau ingin dedahkan salah satu lubuk wang yang lumayan di internet iaitu CLICKBANK!....Tidak kira siapa pun anda.. Semua orang boleh BUAT! 








11 ulasan

  1. amgreatz says:

    Saya pasti ramai sudah tahu apa itu clickbank tapi ramai yang masih lagi tak dapat hasil dengan clickbank. Ada beberapa faktor yang menyebabkan seseorang itu gagal dengan clickbank antaranya ialah:

    1) Salah memilih produk - Ramai yang memilih produk yang salah. Bukanlah bermaksud produk yang dipilih tidak berkualiti tetapi kebanyakan memilih produk yan mempunyai persaingan yang tinggi seperti mempromosikan produk yang berkaitan dengan diet & weight loss, muscle building program, forex, make money.. kebanyak produk tersebut sangat-sangat tinggi persaingan.

    2) Tidak mempunyai landing page yang mantap - Ramai yang tidak mementingkan kualiti landing page seperti kandungan yang dihasilkan. Perlu diingatkan bahawa landing page ini merupakan halaman untuk melakukan pra-jualan jadi amat penting sekali kita untuk mendapat kepercayaan pelawat supaya mereka melakukan pembelian.

    3)Tidak fokus pada pemasaran yang dilakukan - Masalah ini juga melanda ramai orang terutama pada newbie yang baru ingin bermula. Mereka tidak fokus pada pemasaran yang ingin mereka lakukan sehingga berjaya mendapat hasil yang pertama. Kebanyakannya hanya berusaha sekerat jalan kemudian terus berhenti dari melakukan sebarang promosi lagi.

    4)Mahu hasil yang cepat - ini lah antara masalah paling besar dihadapi oleh ramai orang. Buat duit secara online seperti melalui clickbank bukanlah satu cara untuk dapat hasil yang cepat. Usaha , trial & error sangat-sangat diperlukan sebelum boleh jana wang secara santai terutama melalui program-program internet seperti clickbank.

    Sekiranya anda ingin jana wang melalui clickbank dengan kaedah pemasaran artikel & video, saya sarankan dapat ebook teknik clickbank oleh saudara Zyan.. Dapatkannya DISINI

  2. Tanpa Nama says:

    Hi, yup this article is truly good and I have learned lot of things
    from it on the topic of blogging. thanks.

    Also visit my site ... bad credit loan Rate

  3. Tanpa Nama says:

    Greate article. Keep writing such kind of info on your blog.
    Im really impressed by your blog.
    Hi there, You've done a great job. I'll definitely digg it and in my opinion recommend to my friends.
    I'm sure they'll be benefited from this website.

    Review my blog post - reseller web hosting Cheap

  4. Tanpa Nama says:

    It's amazing to pay a visit this website and reading the views of all colleagues about this piece of writing, while I am also eager of getting familiarity.

    My web page ... beitragssatz private krankenversicherung

  5. Tanpa Nama says:

    This paragraph will assist the internet visitors for setting up new web site or even a weblog
    from start to end.

    Feel free to visit my webpage bad credit home mortgage loans

  6. Tanpa Nama says:

    We stumbled over here from a different web page and thought I might check things out.
    I like what I see so now i'm following you. Look forward to checking out your web page for a second time.

    Also visit my website :: top small business ideas

  7. Tanpa Nama says:

    Please let me know if you're looking for a article author for your weblog. You have some really great articles and I feel I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd
    absolutely love to write some articles for your blog in
    exchange for a link back to mine. Please send me an e-mail
    if interested. Cheers!

    Feel free to visit my web page: Gesetzliche kassen

  8. Tanpa Nama says:

    Appreciate the recommendation. Will try it out.

    my web site bad credit mortgage refinance loans

  9. Tanpa Nama says:

    Excellent post. Keep posting such kind of information on your blog.

    Im really impressed by your site.
    Hi there, You've performed a great job. I will certainly digg it and for my part recommend to my friends. I am confident they'll
    be benefited from this website.

    Also visit my webpage ... http://Universe-24.com/blogs/entry/Have-Poor-Credit

  10. Tanpa Nama says:

    Fine way of explaining, and pleasant paragraph to obtain
    information regarding my presentation subject, which i am going to
    deliver in university.

    Look at my web-site ... jobs for Stay at home moms online

  11. Tanpa Nama says:

    Hello would you mind sharing which blog platform you're working with? I'm looking
    to start my own blog soon but I'm having a hard time choosing between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs and I'm looking for something
    unique. P.S Sorry for getting off-topic but I had to ask!


    My blog herrenmode online outlet

Catat Ulasan